PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : NL -> samenwerking Nederland - Duitsland

Rallybanden.com
31.01.2009, 14:01
Zo, dit is een nieuw stukje in een Duits forum waarbij gezocht wordt naar een samenwerking met Nederlandse en Duitse Autocrossclubs en rijders enzovoorts.

Door verschillende clubs en rijders wordt weleens gezegd dat het mooier zou zijn om meer rijders in de autocross te hebben. Daardoor komt er meer publiek en zeer spannende crossen in verschellende klassen.

Het gaat dan ook om rijders van alle klassen, standaardklasse, vrije standaard (die klasse bestaat niet in Duitsland maar wordt als sinds jaren uitgenodigd om deel te nemen aan de wedstrijd op Pinksterzondag en elk jaar weer met groot succes) alsook sprinters, Kevers en Jeugdklasse.

Het is niet alleen zo dat Nederlanders naar Duitsland moeten komen maar ook andersom, dus Duitse crossers naar Nederlandse wedstrijden.

Ook voor vereningingen levert dit grote voordelen op, meer rijders betekent meer toeschouwers, mooiere wedstrijden en beter voor de clubkas.

Een paar voordelen van Duitse autocrossen:

* mooie lange banen met meerdere bochen (dus geen mickey mouse banen zoals wij veel in NL hebben)

* aantrekkelijke prijzengelden en veel mooie bekers

* veel wedstrijden niet erg ver van de Duits-Nederlandse grens

* je auto blijft langer heel want in Duitsland mag je niet even door de bocht heen drukken (gebeurt in NL ook niet overal maar op verschillende plekken wel).

In dit forum kun je hierover je gedachten en vragen kwijt, schrijf ze hier dan op. Let wel, het is een Duits talig forum en er wordt dan ook van je verwacht dat je enigzins Duits probeert te schrijven. Lukt dit niet dan kun je altijd vertaalprogramma's van bijvoorbeeld Google, klik maar eens op deze link: http://translate.google.nl/translate_t#nl|de|Hartelijk%20welkom%20op%20dit%20 Duitstalige%20crossforum

Ik denk dat de meeste Nederlanders niet echt problemen hebben met de taal, mocht dat wel zo zijn stuur mij dan een email of PN (privat nachricht = prive bericht)

Met vriendelijke groeten, Jan-Cor

Kalla
31.01.2009, 22:29
Hey,Find ich ne Super Idee mit diesem Bereich! Dann kann man mal erfahren wie andere über eine zusammenarbeit denken. Ik hoop dat ik niet stoor. Ik spreek bijna geen Nederlands.
Tot gauw!

Kalla

SSA
04.02.2009, 21:07
Wij als Stichting Sportevenementen Aalten heb de samenwerking nu ook vorm gegeven door op 10mei a.s. een DRCV wedstrijd in Aalten te organiseren. Verschillende van onze leden hebben te kennengegevenook ander DRCV wedstrijden te bezoeken

Rallybanden.com
04.02.2009, 21:17
Danke für deine Beitrag.
Bitte lesen Sie dies auch: Let wel, het is een Duits talig forum en er wordt dan ook van je verwacht dat je enigzins Duits probeert te schrijven.

Wir als Stichting Sportevenementen Aalten arbeiten jetzt auch zusammen mit DRCV und organisieren am 10 Mai ein DRCV Rennen in Aalten - Niederlande. Verschiedene unsere mitglieder haben gesagt auch an mehrere DRCV rennen teil zu nehmen.

Ich hoffe jetzt das die Mitglieder auch mal gucken was für Rennen es gibt gleich über die Grenze von NWDAV. Desto mehr Fahrer desto mehr Spaß. :tach:

Hansi
10.02.2009, 11:16
Hallo hier is Hans, ik ben en duitser, die Hollands praat, maar het heel slecht schrijft.
Dus wees niet bang, om in dit Forum duits te schrijven.

Het is niet, dat wij het vertikken in dit Forum Nederlands te schrijven of te lezen.

Eer zijn wettelijke reden.
De beheerder van dit Forum spreekt geen Nederlands.
Hij weet dus niet wat geschreven wordt, as je in het Nederlands schrijft.
Staan eer beledigende Dingen of vieze worden in het Forum, zou hij eer voor aansprakelijk gemaakt kunnen worden.

Hij (Ralf Brand) hebt dit Forum opgezet. Het hebt en kost hem ( ook nu noch ) erg veel tijdt.

Hij hebt onz de Toestemming voor het gedeelte "Holland" gegeven onder de voorwarde, dat wij het in het duits doen.

Ik denk, ook met al die fouten in mijn posting, heb je toch verstaan, waarom het hier gaat.

Dus post je vragen en antworden a.u.b.in het duits.

Heb je fouten gevonden ?
Je hebt geluk, alle fouten die je in mijn posting vindt mag je houden.
En - ze zijn vergees.

De groetjes
Hans

Patricia
11.02.2009, 09:43
Gutenmorgen,
Falls es für Holländer zu schwierig wird Deutsch zu schreiben: es gibt immer einer in euere umgebung der wenigstens ein bisschen Deutsch schreiben kann.
Oder such contact mit eine der Hölländische mitglieder dieses Forums damit die euch helfen können.

Goedemorgen,

Als je het te moeilijk vindt om in het duits te schrijven: er is altijd wel iemand in de buurt die je daarmee helpen kan!
Of zoek contact met een nederlander/ nederlandse in het forum. Zij zijn vast bereid je te helpen.
En zoals reeds gezegd: houd het netjes!

Liebe Grüsse, groetjes,

Patricia Steinmeijer.

Hansi
26.02.2009, 11:58
Der MSC Rütenbrock ( Mitglied im NWDAV ) startet beim Rennen in Hijken (ASN) am 5.April 2009.

Rütenbrock veranstaltet seit 40Jahren ein Rennen am Pfingstsonntag. Wir würden uns freuen noch mehr Holländische Fahrer zu dieser Veranstaltung begrüssen zu dürfen.
Wer mehr wissen möchte:

Hier ein schönes Video von der Bahn in Rütenbrock.

http://de.video.yahoo.com/watch/4562321/12216856
700m lang - 22m breit - Bahnrekord 122kmh
Durchschnittgeschwindigkeit im Endlauf 2008 - 106 kmh

Wenn Ihr Lust habt, Pfingsten auf dieser tollen Bahn zu starten, meldet Euch an.
Wir starten in 14 verschiedenen Klassen.
www.msc-ruetenbrock.de (http://www.msc-ruetenbrock.de)

Diese Video wurde von Alex gedreht.
Weitere tolle Videos unter:
http://www.autocross-experience.de.tl/